دکتر مریم قدردان ایزدی
متخصص: زنان و زایمان
دکتر مریم قدردان ایزدی
آشنایی: متخصص: زنان و زایمان
خدمات: تنگ کردن واژن، درمان میوم رحم، درمان نازایی، درمان خشکی واژن، تزریق فیلر به واژن، جراحی رحم، تعیین جنسیت، درمان زگیل تناسلی، درمان بیماری های تخمدان، مراقبت های بعد از زایمان، کولپوسکوپی، جوانسازی واژن، تزریق چربی به واژن، جراحی تخمدان، پی آرپی واژن، مراقبت های دوران بارداری، درمان عفونت زنان، درمان بیماری های رحم، پرینورافی، درمان هرپس تناسلی، لابیاپلاستی، جراحی زیبایی زنان
آدرس: تهران
شبکه‌های اجتماعی:
ساعت کاری دکتر مریم قدردان ایزدی
« هفته پیشین
هفته پسین »
دریافت نوبت دیدار
تجربه شما
فرستادن کامنت
برای آگاه شدن از کارنامه، هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از دکتر مریم قدردان ایزدی با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این صفحه، توانایی دیدن آدرس تلگرام، برنامه حضور پزشک، شماره تلفن مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر، اینستاگرام، آدرس مطب و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر مریم قدردان ایزدی را خواهید داشت.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه با تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
دکتر زهرا زارعیان دکتر منصوره علیرضایی دکتر معصومه رحیم نواز دکتر اوشا رسولی دکتر بهناز اسلامی دکتر ویکتوریا شیخی
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر اسفندیار کوه نورد دکتر سیده زهرا جعفری دکتر مروارید پویندجو دکتر واچه میناسوند دکتر رضیه السادات طباطبائی دکتر بهزاد بهرامی