دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک )
متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک )
آشنایی کوتاه: متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
زمینه‌های کاری: افسردگی، ریفلاکس، درمان تنبلی تخمدان در یزد، درمان ریزش مو در یزد، درمان بواسیر، طب اسلامی، درمان سردرد، کمردرد، پوست، لک صورت، | متخصص پوست و زیبایی در یزد، رشد کودکان، فصد، رژیم درمانی، متخصص جوش صورت، درمان میگرن، درمان زود انزالی در یزد، نازایی، معده، درمان سردرد، دکتر ناباروری، متخصص نازایی در یزد، میگرن، حجامت، درمان جوش صورت در یزد، جوش صورت، درمان یبوست، ماساژ، درمان چاقی، یبوست، ناباروری، درمان لک صورت در یزد، متخصص مشکلات جنسی در یزد، کبد چرب، ام اس، درمان سردرد میگرن در یزد، زالو درمانی، بی خوابی، اضطراب، درمان بیماری های گوارشی و کبد
دارای مدرک دکترای پزشکی و دکترای تخصصی طب سنتی ؛ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد، درمان با داروهای گیاهی در بیماریهای پوست و مو، گوارش و کبد، میگرن، دیابت، ناباروری و بیماریهای زنان و مردان، چاقی و لاغری (رژیم درمانی)
نشانی: ، شهر بابک، یزد، خیابان کاشانی، جنب سازمان آب، کوچه 34، جنب کانون زبان ایران
شماره تلفن واتساپ: 09217316424
لینک‌ها: اینستاگرام، دکتر کاظم کاظمینی، تلگرام،
این نقشه، آدرس دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) متخصص طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی در شهر شهر بابک است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک )
ساعت کاری دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک )
کامنت شما
فرستادن دیدگاه
برای اطلاع از ساعت کاری، نوبت گرفتن از، بیوگرافی، هزینه ویزیت دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
در این برگه، دسترسی به آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، شماره مطب، اینستاگرام، نوبت دهی اینترنتی، روزهای کاری دکتر، آدرس تلگرام و دیگر راه‌های تماس با دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) را دارید.
لطفا قبل از دیدار با شماره تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) در اینترنت
دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) در آنلاین درمان دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) در دکتر بیگ دکتر سیدکاظم کاظمینی ( شهر بابک ) در دیجی دکتر