دکتر سیدکاظم کاظمینی ( اقلید )
متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
دکتر سیدکاظم کاظمینی ( اقلید )
آشنایی: متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
خدمات: درمان سردرد میگرن در یزد، متخصص جوش صورت، درمان میگرن، افسردگی، کمردرد، سیاتیک، درمان زود انزالی در یزد، زالو درمانی، کبد چرب، درمان لک صورت در یزد، ریفلاکس، معده، میگرن، یبوست، دکتر گوارش، بی خوابی، طب اسلامی، درمان جوش صورت در یزد، ام اس، فصد، حجامت، متخصص نازایی در یزد، درمان تنبلی تخمدان در یزد، فصد، جوش صورت، درمان بواسیر، درمان چاقی، متخصص مشکلات جنسی در یزد، رشد کودکان، فشارخون، اضطراب، رژیم درمانی، درمان سردرد، زالو درمانی، درمان سردرد، درمان یبوست، دکتر طب سنتی، درمان چاقی، حجامت، دیابت
دارای مدرک دکترای پزشکی و دکترای تخصصی طب سنتی ؛ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد، درمان با داروهای گیاهی در بیماریهای پوست و مو، گوارش و کبد، میگرن، دیابت، ناباروری و بیماریهای زنان و مردان، چاقی و لاغری (رژیم درمانی)
آدرس: ، اقلید، یزد، خیابان کاشانی، جنب سازمان آب، کوچه 34، جنب کانون زبان ایران
شماره تلفن واتساپ: 09217316424
لینک‌ها: اینستاگرام، دکتر کاظم کاظمینی، تلگرام،
این نقشه، نشانی دکتر سیدکاظم کاظمینی ( اقلید ) متخصص طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی در شهر اقلید است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر سیدکاظم کاظمینی ( اقلید )
ساعت کاری دکتر سیدکاظم کاظمینی ( اقلید )
نوشتن دیدگاه شما