دکتر فرشته اسفندیاری
متخصص: مغز و اعصاب (نورولوژی)
دکتر فرشته اسفندیاری
تگ لاین: متخصص: مغز و اعصاب (نورولوژی)
زمینه‌های کاری: آروما تراپی، نوار مغز، ماساژ تخصصی سر و گردن و ستون فقرات، سونوگرافی داپلر عروق، ترانس کرانیال و کاروتید (TCD-ECD)، سرگیجه، تزریق بوتاکس
کلینیک تخصصی سردرد- بهترین متخصص سردرد در تهران- بوتاکس سردرد میگرن - بهترین متخصص مغز و اعصاب تهران سونوگرافی داپلر عروق ترانس کرانیال و کاروتید (TCD-ECD) - سرگیجه - ماساژ تخصصی سر و گردن و ستون فقرات ، آروما تراپی نوار مغز، تزریق بوتاکس میگرن مزمن
نشانی: تهران، خیابان شریعتی، خیابان میرداماد، خیابان رودبار شرقی شمالی، پلاک 47، ساختمان پزشکان رودبار، طبقه اول، واحد 3
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 02122923595
پیوندها:
این نقشه، آدرس دکتر فرشته اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر فرشته اسفندیاری
ساعت کاری دکتر فرشته اسفندیاری
نگاه شما
ارسال پیام
در راستای آگاهی از ساعت کاری، رزومه، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از دکتر فرشته اسفندیاری با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
خواهش می‌شود پیش از دیدار با شماره تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
در این صفحه، توانایی آشنایی با پیج اینستاگرام، تلگرام، شماره مطب، برنامه حضور پزشک، نوبت‌گیری اینترنتی، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک و دیگر راه‌های ارتباط با دکتر فرشته اسفندیاری را خواهید داشت.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
کاردرمانی فرناز فرشچی ( آپادانا ) کاردرمانی فرناز فرشچی صبا زاهدپور کاردرمانی فرناز فرشچی ( بیمه ) کاردرمانی فرناز فرشچی ( اکباتان )
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر محمدجواد هادیان فرد دکتر محمد فیضی زاد دکتر محمد محمدی زارچ دکتر حسین صیقلی دکتر محسن عطایی دکتر محمد حدیدی