دکتر سید جواد هاشمیان
متخصص: چشم پزشکی؛ فلوشیپ: قرنیه، سگمان قدامی
دکتر سید جواد هاشمیان
آشنایی: متخصص: چشم پزشکی؛ فلوشیپ: قرنیه، سگمان قدامی
زمینه‌های کاری: آب مروارید، لنزهای تماسی، آب سیاه، پیر چشمی، جراحی عیوب انکساری، عینک‌های طبی و آفتابی، لازیک، چشم و تغذیه، چشم و کامپیوتر
اینجانب متولد خردادماه سال 1343، دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در مشهد گذرانده ام. دوره پزشکی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گذرانده و در سال 1368 با رتبه اول فارغ التحصیل شدم. در آذرماه سال 1368 دوره دستیاری چشم پزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیمارستان لبافی نژاد شروع و در سال 1371 در امتحان پره برد نفر اول و در همان سال فارغ التحصیل گردیدم. در اواخر سال 1371، دوره فلوشیپ بیماری های قرنیه و سگمان قدامی چشم را در دانشگاه شهید بهشتی بیمارستان لبافی نژاد شروع و در سال 1373 به اتمام رسانیده ام. از سال 1373 در بیمارستان فجر تهران در بخش چشم شروع به کار نموده و تا کنون مسئولیت آن بخش را عهده دار می باشم. همچنین از سال 1378 در مرکز چشم پزشکی نگاه، مشغول فعالیت می باشم. اینجانب از سال 1380 عضو انجمن جراحان آب مروارید و عیوب انکساری اروپا European Society of Cataract and Refractive Surgeons و عضو آکادمی چشم پزشکی امریکا American Academy of Ophtalmalogy و عضو انجمن بین المللی جراحی عیوب انکساری آکادمی چشم پزشکی امریکا International Society of Refractive Surgery of the AAO می باشم.
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، نبش دشتستان 5، پلاک 148، طبقه 4، واحد 12
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02122857955
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 02122856185
پیوندها: وب‌گاه،
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی دکتر سید جواد هاشمیان متخصص چشم پزشکی؛ قرنیه، سگمان قدامی در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر سید جواد هاشمیان
ساعت کاری دکتر سید جواد هاشمیان
« هفته پیش
هفته پس »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
ارسال کامنت
در این پروفایل، دسترسی به رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، روزهای حضور دکتر، نشانی اینستاگرام، شماره مطب، تلگرام و دیگر راه‌های ارتباط با دکتر سید جواد هاشمیان را دارید.
در راستای آگاهی از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، بیوگرافی، هزینه ویزیت دکتر سید جواد هاشمیان با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
خواهش می‌شود قبل از مراجعه با شماره گفته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
مرکز زیبایی پوست الماس (پاسداران) مرکز زیبایی پوست الماس (تهرانپارس) مرکز زیبایی پوست الماس مرکز زیبایی پوست الماس (حکیمیه)
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر مهدی اخباری دکتر پریا ماپار گفتاردرمانی حسن تبرته فراهانی دکتر رضا توسلی دکتر علیرضا بهپور دکتر پیروز طلوعی پویا
دکتر سید جواد هاشمیان در اینترنت
دکتر سید جواد هاشمیان در پجشگی دکتر سید جواد هاشمیان در دکتر نزدیک دکتر سید جواد هاشمیان در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی دکتر ماهر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger