گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
شعبه یک
گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
تگ لاین: شعبه یک
زمینه‌های کاری: مشاوره در استرس و اضطراب، نوروفیدبک، اختلالات گفتار مربوط به بزرگسالان، سکته مغزی، بازی درمانی، تاخیر در شروع گفتار، مشکلات تلفظ، ضعف در ریاضی، درمان اختلالات گفتار مربوط به کودکان، درمان کودکان بیش فعال و دچار نقص توجه، تست هوش، درمان دانش آموزان دچار اختلالات یادگیری، اختلالات حنجره و صدا، ضعف در خواندن، عکس از حنجره، درمان لکنت، ضعف در نوشتن
مدیریت:دکتر ناصر زارعی شمس آبادی(آسیب شناس گفتار و زبان)
نشانی: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، قبل از زمزم، کوچه مسجدالرضا، (35)، ساختمان 99، طبقه B
شماره تلفن پذیرش: 03136633123
شماره تلفن پذیرش: 09130795736
پیوندها: وب‌گاه، اینستاگرام، تلگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت متخصص شعبه یک در شهر اصفهان است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
ساعت کاری گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
نظر شما
فرستادن پیام
در این جا، توانایی آشنایی با پروفایل اینستاگرام، روزهای حضور دکتر، تلگرام، شماره تلفن مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس مطب، نوبت‌دهی اینترنتی و دیگر راه‌های تماس با گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت را دارید.
قبل از مراجعه حضوری با شماره گفته‌شده، هماهنگی کنید.
به منظور اطلاع از ساعت کاری، بیوگرافی، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
مناطق
گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت (چهارباغ بالا) گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت (دروازه شیراز) گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت (شیخ صدوق)
گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت در اینترنت
گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت در آنلاین دکتر گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت در خوب دکتر گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت در کال پزشک
موتور جست‌وجوی دکتر ماهر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
آموزش تکنسین داروخانه اصفهان
Telegram Messenger