گفتاردرمانی دیبا
گفتاردرمانی دیبا
آشنایی کوتاه:
خدمات: کودکان با عقب ماندگی ذهنی و سندروم داون، اختلالات یادگیری، کم شنوایی، آفازی، درمان لکنت، مشکلات تلفظ، اختلالات یادگیری، اختلالات بلع، شکاف کام و لب، اختلالات صوت، مشکلات توجه و تمرکز، بیش فعالی
مدیر مرکز: فضل الله دهقان ( کارشناس گفتاردرمانی و کارشناسی ارشد روانشناسی) مرکز با 12 سال سابقه کاری با درمانگرانی که هرکدام در زمینه اختلال خاصی مهارت و تجربه بالایی دارند به مراجعان خدمت رسانی میکند. درمانگر خاص که به صورت تخصصی در زمینه اختلالات گفتار و زبان کودک از جمله اختلالات تاخیر در گفتار کودکان، اختلال تلفظی کودکان، لکنت کودکان، اختلالات گفتاری ناشی از فلج مغزی، 17 سال تجربه کاری دارد. درمانگر تخصصی در اختلالات گفتار و زبان در کودکان کم شنوا 11 سال سابقه کاری دارد.
نشانی: یزد، خیابان کاشانی، تقاطع امام جعفر صادق، بلوار خاتم یزدی، روبرو حسینه حجت، کلینیک گفتار درمانی دیبا
شماره تلفن نوبت دهی: 03536294636
شماره تماس نوبت دهی: 09903516441
شماره تماس مشاوره: 09131567129
لینک‌ها: اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی دیبا متخصص  در شهر یزد است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی دیبا
ساعت کاری گفتاردرمانی دیبا
« هفته پیشین
هفته پسین »
درخواست نوبت دیدار
دیدگاه شما
فرستادن پیام
شما در این صفحه، توانایی آشنایی با آدرس کانال تلگرام، شماره مطب، برنامه حضور پزشک، رزومه و بیوگرافی پزشک، نوبت‌گیری اینترنتی، آدرس مطب، نشانی اینستاگرام و دیگر راه‌های ارتباط با گفتاردرمانی دیبا را دارید.
خواهش می‌شود قبل از مراجعه حضوری با تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در راستای با خبر شدن از ساعت کاری، کارنامه، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت گفتاردرمانی دیبا با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
گفتاردرمانی دیبا در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی دیبا در خوب دکتر گفتاردرمانی دیبا در دکتر نزدیک گفتاردرمانی دیبا در آنلاین دکتر
موتور جست‌وجوی دکتر ماهر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger