گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
مرکز جامع توانبخشی
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
تگ لاین: مرکز جامع توانبخشی
زمینه‌های کاری: توانمند سازی شناختی -اجتماعی، شکاف کام، انجام کلیه تست های روانشناسی، لکنت، انواع سندرم های ژنتیکی، سکته مغزی، بازی درمانی، فلج مغزی، پارکینسون و خوانندگان و دبیران.، سندرم داون، میکروسفالی، کاردرمانی جسمی، اتاق تاریک، اصلاح خشونت و گرفتگی صدا در ندول تارهای صوتی، فلجی یکطرفه تارهای صوتی، کاردرمانی ذهنی، یکپارچگی حسی، افت شنوایی، پولیپ تارهای صوتی، هیدروسفالی، تاخیر در شروع گفتار و جمله سازی
گفتاردرمانگر: رضا طالبی کاردرمانگر: علی عزیزی توانبخشی: ارائه خدمات مورد نیاز توانخواهان از قبیل کار درمانی و گفتار درمانی و موسیقی درمانی و بازی درمانی کاردرمانی: ارائه خدمات کار درمانی با استفاده از بهترین تکنیک های درمانی بروز دنیا برای پیشرفت هر چه بیشتر و بهتر توانخواهان گفتاردرمانی: در زمینه ی گفتار درمانی هم مانند کاردرمانی با استفاده از درمانگران متخصص روند درمان طی خواهد شد. عملکرد ها وواکنش ها: کلینیک به صورت کلی در راستای پیشرفت توانخواهان در عملکردهای بدن در زنگی تلاش می کند.
آدرس: البرز، فردیس، فلکه پنجم، جنب فروشگاه ایرانیان، مجتمع امید، طبقه سوم، مرکز جامع توانبخشی آتیه فردیس
شماره تلفن نوبت دهی: 02636510926
شماره تماس نوبت دهی: 09058644331
شماره تماس نوبت دهی: 09124185223
لینک‌ها: اینستاگرام، وب‌گاه،
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس متخصص مرکز جامع توانبخشی در شهر فردیس است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
نگاه شما
فرستادن دیدگاه
برای با خبر شدن از هزینه ویزیت، رزومه، ساعت کاری، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
قبل از دیدار با شماره تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این پروفایل، توانایی آشنایی با نوبت‌گیری اینترنتی، روزهای حضور دکتر، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، شماره تلفن مطب، آدرس تلگرام، اینستاگرام و دیگر راه‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس را دارید.
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در دکتر بیگ گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در دکترفارسی گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در دیجی درمان
موتور جست‌وجوی دکتر ماهر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
آموزش تکنسین داروخانه اصفهان
Telegram Messenger