کاردرمانی کوشا
کاردرمانی کوشا
تگ لاین:
خدمات: موسیقی درمانی، کاردرمانی مبتنی بر پردازشگر هوشمند، مشاوره ویژه فرزند پروری، بازی درمانی، کاردرمانی جسمی، کاردرمانی ذهنی
کاردرمانی کوشا با بیش از یک دهه سابقه درخشان در حوزه توانمندسازی کودکان و نوجوانان و با کادری مجرب این آمادگی را دارد که برای کمک به رفع اشکالات جسمی، ذهنی، درکی، حرکتی، رفتاری و ارتباطی کودکان و نیز تلاش برای به حداقل رساندن مشکلات فرزندان شما، همراه و مشاور شما باشد. همکاران ما در این کلینیک سعی دارند با استفاده از علوم روز توانبخشی و کاردرمانی، گامهای اساسی در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان بردارند.
آدرس: تهران، خیابان اسدآبادی، (یوسف آباد)، ابتدای خیابان چهارم، پلاک 3
شماره تلفن نوبت دهی: 02188919230
شماره تلفن نوبت دهی: 02188953676
شبکه‌های اجتماعی: وب‌گاه، تلگرام، اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی کاردرمانی کوشا متخصص  در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی کاردرمانی کوشا
ساعت کاری کاردرمانی کوشا
« هفته پیش
هفته پس »
گرفتن نوبت دیدار
نظر شما
ارسال دیدگاه
در این صفحه، توانایی دیدن آدرس مطب، اینستاگرام، آدرس تلگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی پزشک، شماره مطب، روزهای حضور دکتر و دیگر کانال‌های ارتباط با کاردرمانی کوشا را دارید.
در راستای مطلع شدن از ساعت کاری، هزینه ویزیت، رزومه، نوبت گرفتن از کاردرمانی کوشا با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
قبل از دیدار با تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
کاردرمانی برنا مرکز گفتار درمانی، کاردرمانی، استروبوسکوپی و‌ نوروفیدبک جنت آباد کاردرمانی و گفتاردرمانی لبخند مرکز درمانی اردیبهشت توانبخشی حس خوب ( پونک ) کلینیک توانبخشی مسیحا(نارمک)
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر نرجس احمدی دکتر هلن احمدیان گفتاردرمانی محمد معز شهرام نیا دکتر نرگس قانعی دکتر محمدرضا کوثری دکتر مریم الماسی نصرآبادی
کاردرمانی کوشا در دیگر وب‌سایت‌ها
کاردرمانی کوشا در کلیک دکتر کاردرمانی کوشا در کال دکتر کاردرمانی کوشا در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی دکتر ماهر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger