شنوایی شناسی و سمعک الیاد
شنوایی شناسی و سمعک الیاد
تگ لاین:
خدمات: شنوایی سنجی ادیومتری بازی، تجویز و تنظیم سمعک بزرگسالان، غربالگری شنوایی نوزادان، شنوایی سنجی با سمعک، شنوایی سنجی، شنوایی سنجی نوزادان، تست ASSR، تجویز و تنظیم سمعک کودکان، شنوایی سنجی کودکان، تست OAE
((پذیرش با تعیین وقت قبلی می باشد)) ⚫️ گروه شنوایی شناسی پژواک88 با توجه به تجربه 12 ساله در زمینه ادیولوژی عمومی و نیز تجربه 8 ساله در زمینه ادیولوژی و توانبخشی شنوایی تخصصی نوزاد و کودک، اقدام به راه اندازی کلینیکهای ویژه نوزادان و کودکان نموده و با تجهیز کلینیکهای خود به تجهیزات مدرن و به روز، تمامی تستهای شنوایی مربوطه را در سه کلینیک (شرق و غرب تهران) ارائه می دهد.
آدرس: تهران، جنت آباد مرکزی، بالاتر از همت، روبروی تقاطع شهید مخبر، مجتمع درمانی شبانه روزی الیاد، طبقه چهارم
شماره تلفن نوبت دهی: 02177813477
شماره تلفن نوبت دهی: 02144495725
شبکه‌های اجتماعی: مرکز توانبخشی پژواک، گروه شنوایی پژواک 88، تلگرام، اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی شنوایی شناسی و سمعک الیاد متخصص  در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی شنوایی شناسی و سمعک الیاد
ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک الیاد
« هفته پیشین
هفته پسین »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
ارسال پیام
لطفا پیش از مراجعه با شماره نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در این برگه، توانایی آشنایی با رزومه و بیوگرافی پزشک، اینستاگرام، شماره تلفن مطب، آدرس مطب، برنامه حضور پزشک، نوبت دهی اینترنتی، کانال تلگرام و دیگر کانال‌های تماس با شنوایی شناسی و سمعک الیاد را خواهید داشت.
در راستای آگاه شدن از کارنامه، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک الیاد با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
مرکز تخصصی آموزشی درمانی کودک کم شنوا پژواک مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( دماوند ) مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( قنات کوثر ) مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( تهرانپارس ) مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک مرکز تخصصی سنجش شنوایی و سمعک کودک و بزرگسال پژواک ( امام حسین )
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر فریبا نوری دکتر مجید اسلامی دکتر ضحی ابریشمی دکتر محمد طالع دکتر زهرا ابراهیمی دکتر محمد شجاع
نمایه‌های شنوایی شناسی و سمعک الیاد
شنوایی شناسی و سمعک الیاد در دکتر نزدیک شنوایی شناسی و سمعک الیاد در کلیک دکتر شنوایی شناسی و سمعک الیاد در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی دکتر ماهر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger