دکتر سیدکاظم کاظمینی
متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
دکتر سیدکاظم کاظمینی
آشنایی: متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
زمینه‌های کاری: افسردگی، دیابت، سیاتیک، دکتر طب سنتی، فشارخون، درمان یبوست، رشد کودکان، درمان زود انزالی در یزد، درمان سردرد، پوست، متخصص نازایی در یزد، درمان لک صورت در یزد، درمان بواسیر، فصد، نازایی، حجامت، درمان تنبلی تخمدان در یزد، حجامت، دکتر گوارش، ریفلاکس، سردرد، درمان سردرد، ماساژ، درمان چاقی، درمان ریزش مو در یزد، طب اسلامی در یزد، درمان جوش صورت در یزد، دکتر ناباروری، جوش صورت، ام اس، درمان چاقی، کبد چرب، متخصص جوش صورت، طب اسلامی، زالو درمانی، متخصص مشکلات جنسی در یزد، رژیم درمانی، میگرن، درمان سردرد میگرن در یزد، واریکوسل
دارای مدرک دکترای پزشکی و دکترای تخصصی طب سنتی ؛ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد، درمان با داروهای گیاهی در بیماریهای پوست و مو، گوارش و کبد، میگرن، دیابت، ناباروری و بیماریهای زنان و مردان، چاقی و لاغری (رژیم درمانی)
نشانی: ، یزد، خیابان کاشانی، جنب سازمان آب، کوچه 34، جنب کانون زبان ایران
شماره تلفن واتساپ: 09217316424
پیوندها: اینستاگرام، دکتر کاظم کاظمینی، تلگرام،
این نقشه، آدرس دکتر سیدکاظم کاظمینی متخصص طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی در شهر یزد است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر سیدکاظم کاظمینی
ساعت کاری دکتر سیدکاظم کاظمینی
نوشتن دیدگاه شما
فرستادن پیام
پیش از مراجعه حضوری با شماره نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این صفحه، توانایی دیدن نشانی اینستاگرام، آدرس مطب، شماره مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، روزهای کاری دکتر، نوبت دهی اینترنتی، آدرس کانال تلگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر سیدکاظم کاظمینی را خواهید داشت.
به منظور آگاه شدن از کارنامه، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت دکتر سیدکاظم کاظمینی با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
ناحیه‌ها
دکتر سیدکاظم کاظمینی (خیابان کاشانی) دکتر سیدکاظم کاظمینی (بافق) دکتر سیدکاظم کاظمینی (شهر بابک) دکتر سیدکاظم کاظمینی (اقلید)
دکتر سیدکاظم کاظمینی در اینترنت
دکتر سیدکاظم کاظمینی در آنلاین دکتر دکتر سیدکاظم کاظمینی در کال دکتر دکتر سیدکاظم کاظمینی در کلیک دکتر