دکتر سیدکاظم کاظمینی
متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
دکتر سیدکاظم کاظمینی
آشنایی کوتاه: متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
زمینه‌های کاری: درمان یبوست، درمان زود انزالی در یزد، درمان چاقی، اضطراب، بی خوابی، فصد، بیماری های زنان، دکتر ناباروری، حجامت، درمان بواسیر، کبد چرب، متخصص جوش صورت، دکتر طب سنتی، معده، دیابت، دکتر گوارش، ریفلاکس، درمان جوش صورت در یزد، فشارخون، حجامت، رشد کودکان، | متخصص پوست و زیبایی در یزد، درمان تنبلی تخمدان در یزد، افسردگی، درمان سردرد میگرن در یزد، واریکوسل، درمان میگرن، درمان بیماری های گوارشی و کبد، سردرد، ماساژ، سیاتیک، جوش صورت، درمان سردرد، رژیم درمانی، طب اسلامی، درمان سردرد، درمان چاقی، میگرن، درمان لک صورت در یزد، متخصص نازایی در یزد
دارای مدرک دکترای پزشکی و دکترای تخصصی طب سنتی ؛ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد، درمان با داروهای گیاهی در بیماریهای پوست و مو، گوارش و کبد، میگرن، دیابت، ناباروری و بیماریهای زنان و مردان، چاقی و لاغری (رژیم درمانی)
آدرس: ، یزد، خیابان کاشانی، جنب سازمان آب، کوچه 34، جنب کانون زبان ایران
شماره تماس واتساپ: 09217316424
پیوندها: اینستاگرام، دکتر کاظم کاظمینی، تلگرام،
این نقشه، نشانی دکتر سیدکاظم کاظمینی متخصص طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی در شهر یزد است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر سیدکاظم کاظمینی
ساعت کاری دکتر سیدکاظم کاظمینی
درخواست نوبت دیدار
نوشتن کامنت شما
ارسال کامنت
به منظور اطلاع از هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از، بیوگرافی دکتر سیدکاظم کاظمینی با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
لطفا پیش از مراجعه با تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این نمایه، توانایی آشنایی با نوبت‌دهی اینترنتی، پیج اینستاگرام، آدرس مطب، آدرس کانال تلگرام، شماره مطب، روزهای کاری دکتر، رزومه و بیوگرافی دکتر و دیگر کانال‌های تماس با دکتر سیدکاظم کاظمینی را خواهید داشت.
ناحیه‌ها
دکتر سیدکاظم کاظمینی (خیابان کاشانی) دکتر سیدکاظم کاظمینی (بافق) دکتر سیدکاظم کاظمینی (شهر بابک) دکتر سیدکاظم کاظمینی (اقلید)
دامنه‌های دیگر دکتر سیدکاظم کاظمینی
دکتر سیدکاظم کاظمینی در آنلاین درمان دکتر سیدکاظم کاظمینی در آنلاین دکتر دکتر سیدکاظم کاظمینی در کال دکتر