دکتر مسعود خوشبین
دکتر مسعود خوشبین
آشنایی: فوق تخصص: درد
خدمات:
دکتر مسعود خوشبین فوق تخصص درد و متخصص بیهوشی در سال 1355 در شهر یزد به دنیا آمد. وی مدرک پزشکی عمومی خود را در سال 1382 از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد و در سال 1389 با مدرک تخصص بیهوشی از دانشگاه علوم پزشکی یزد فارغ‌التحصیل شد. دکتر خوشبین مدرک فوق تخصص درد را در سال 1391 از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد. 🟦 سوابق و افتخارات ⚫️ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی علی‌ابن ابیطالب یزد به مدت 2 سال ⚫️ ریاست بیمارستان شاه‌ولی یزد به مدت 2 سال ⚫️ چاپ بیش از 8 مقاله داخلی و خارجی 🟦 هم‌کاری با مرکزهای ⚫️ بیمارستان مجیبیان ⚫️ بیمارستان شاه‌ ولی 🟦 خدمات و تجهیزات ارائه شده در مطب 🟦 تشخیص و درمان ⚫️ انواع سردرد ⚫️ دردهای عضلانی اسکلتی ⚫️ دردهای مفصلی ⚫️ دردهای ستون فقرات ⚫️ دردهای شکمی و لگنی مزمن ⚫️ دردهای بعد از عمل جراحی ⚫️ دردهای ناشی از بیماری‌های طبی مثل زونا و دیابت ⚫️ دردهای سرطانی ⚫️ سایر سندروم‌های درد مزمن ⚫️ انجام جراحی لیزری و ازون تراپی دیسک تحت بیحسی موضعی و بدون برش پوست
آدرس: یزد، بلوار شهید صدوقی شمالی، روبروی سپاه، بن بست 40
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 03537269892
لینک‌ها:
ساعت کاری دکتر مسعود خوشبین
دریافت نوبت دیدار
نوشتن تجربه شما
فرستادن کامنت
خواهش می‌شود پیش از مراجعه حضوری با شماره تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این نمایه، دسترسی به شماره تلفن مطب، برنامه حضور پزشک، پیج اینستاگرام، کانال تلگرام، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، نوبت‌گیری اینترنتی و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر مسعود خوشبین را خواهید داشت.
در راستای مطلع شدن از کارنامه، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، ساعت کاری دکتر مسعود خوشبین با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای خوب
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر فرشته صفری دکتر ارسلان محمودیان دکتر کسری کبیری دکتر محمدرضا فریبرزی دکتر مجتبی بیانی دکتر علیرضا صفر علیزاده
دامنه‌های دیگر دکتر مسعود خوشبین