دکتر محمد مهدی قاسمی
متخصص: مغز، اعصاب (نورولوژی)
دکتر محمد مهدی قاسمی
آشنایی: متخصص: مغز، اعصاب (نورولوژی)
زمینه‌های کاری: مشاوره تلفنی
⚫️ عضو انجمن MS و صرع ایران ⚫️ تشخیص و درمان MS، صرع و آلزایمر ⚫️ انواع سردرد، میگرن، اختلالات خواب ⚫️ انواع دردهای مقاوم به درمان ⚫️ درمان اختلالات اضطرابی و عصبی ⚫️ تشخیص ودرمان بیماریهای عضلانی و اعصاب محیطی، سکته مغزی،پارکینسون و اختلالات حرکتی ⚫️ انواع دیسک کمر گردن و ناراحتی های ستون فقرات و سیاتیک ⚫️ نوار مغز و عضله ⚫️ تزریق بوتاکس برای بلفارواسپاسم و همی فاسیال اسپاسم و سردردهای میگرنی
آدرس: تهران، خیابان کریم خان زند، نجات الهی شمالی، پلاک 297، موسسه پزشکی ایرانیان
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02188854107
پیوندها:
ساعت کاری دکتر محمد مهدی قاسمی
« هفته پیشین
هفته پسین »
نوشتن تجربه شما
فرستادن پیام
پیش از مراجعه با شماره گفته‌شده، هماهنگی کنید.
شما در این صفحه، توانایی دیدن آدرس کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس مطب، شماره مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، برنامه حضور پزشک و دیگر راه‌های تماس با دکتر محمد مهدی قاسمی را خواهید داشت.
برای با خبر شدن از رزومه، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت دکتر محمد مهدی قاسمی با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
کاردرمانی فرناز فرشچی ( آپادانا ) کاردرمانی فرناز فرشچی ( اکباتان ) صبا زاهدپور کاردرمانی فرناز فرشچی کاردرمانی فرناز فرشچی ( بیمه )
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر ترانه حسینی پور دکتر حمیدرضا دهقانی دکتر آرمین خالق جو دکتر راهله سادات میرسیفی نژاد نائینی دکتر مریم ابراهیمیان دکتر حسن قاسمی خوری نیا