شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
تگ لاین:
خدمات: ارزیابی و درمان سرگیجه و وزوز گوش، قالب ضد آب و ضد صوت سمعک، کم‌شنوایی، ارزیابی گوش و حلق و بینی، ارزیابی شنوایی بزرگسالان، لوازم جانبی و باطری سمعک، تعادل، ارزیابی شنوایی کودکان، باطری سمعک
⚫️ آدیولوژیست: آرش کریمی ⚫️ شماره نظام: 1469-ش ⚫️ عضو انجمن علمی شنوایی شناسان ایران ⚫️ بیمارستان های همکار : بیمارستان قائم کرج بیمارستان میلاد تهران ⚫️ کلینیک مهرگان با توجه به حضور پزشک متخصص گوش و حلق وبینی در مرکز همواره آماده‌ی خدمت به هموطنان عزیز می‌باشد. ⚫️ در این مرکز سعی بر آن شده است تا با استفاده از به روزرسانی دستگاه‌ها و بهره‌گیری از دانش روز، بسیاری از مشکلات بیماران برطرف شوند که به لطف ایزد منان تا کنون توانسته‌ایم رضایت 100 درصدی بیماران را داشته باشیم.
نشانی: البرز، کرج، چهارراه طالقانی، جنب اداره پست، ساختمان وزرا، طبقه7، واحد 703
شماره تلفن پذیرش: 02632265667
شماره تلفن پذیرش: 02632265668
شماره تماس پذیرش: 09129329454
لینک‌ها: سمعک مهرگان، اینستاگرام، گوگل مپ،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس شنوایی شناسی و سمعک مهرگان متخصص  در شهر کرج است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
« هفته پیشین
هفته پسین »
درخواست نوبت دیدار
دیدگاه شما
ثبت پیام
شما در این نمایه، توانایی دیدن نوبت دهی اینترنتی، پیج اینستاگرام، تلگرام، روزهای کاری دکتر، شماره تلفن مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس مطب و دیگر کانال‌های تماس با شنوایی شناسی و سمعک مهرگان را خواهید داشت.
به منظور آگاه شدن از کارنامه، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک مهرگان با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
لطفا پیش از مراجعه حضوری با تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در دیگر وب‌سایت‌ها
شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در پجشگی شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در دکتر نزدیک شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در سرچ دکتر
موتور جست‌وجوی دکتر ماهر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger