دکتر محبوبه حقیقی
متخصص: مغز، اعصاب، آلزایمر، دردها
دکتر محبوبه حقیقی
آشنایی کوتاه: متخصص: مغز، اعصاب، آلزایمر، دردها
زمینه‌های کاری: درمان اختلالات خواب، سونو داپلر عروق پارا آئورتیک، تست حافظه، نوار مغز، تشخیص و درمان بیماری‌های ستون فقرات، درمان سردرد های مزمن، تشخیص و درمان ام اس، درمان اختلالات حافظه، درمان افسردگى، تشخیص و درمان بیماری پارکینسون
⚫️ متخصص بیماریهای مغز و اعصاب از ایتالیا ⚫️ عضو انجمن مغز و اعصاب اروپا. ⚫️ دارای فلو در بیماریهای نورو دژنراتیو و آلزایمر. ⚫️ دارای ماستر سونو داپلر عروق مغزی از ایتالیا. ⚫️ عضو انجمن ام اس ایتالیا . ⚫️ پزشک انجمن آلزایمر ایران ازسال 1394 ⚫️ پزشک متخصص در بخش نورو ری هابیلیتیشن بیمارستان رفیده 1395. ⚫️ انجام تستهای شناختی حافظه در ارتباط با بیماران آلزایمر ⚫️ نوار مغز ⚫️ نوار عصب و عضله ⚫️ سونو داپلر عروق پارا آئورتیک
نشانی: تهران، انتهای شادمان، نبش آزادی، پلاک 409، ساختمان 110، طبقه همکف
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02166069755
پیوندها:
ساعت کاری دکتر محبوبه حقیقی
« هفته پیشین
هفته پسین »
دیدگاه شما
ثبت پیام
به منظور اطلاع از بیوگرافی، ساعت کاری، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از دکتر محبوبه حقیقی با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این صفحه، دسترسی به روزهای کاری دکتر، کانال تلگرام، پروفایل اینستاگرام، نوبت دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس مطب، شماره تلفن مطب و دیگر راه‌های تماس با دکتر محبوبه حقیقی را خواهید داشت.
پیش از مراجعه با شماره تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر هادی صدیق دکتر ربابه سلیمانی طالمی دکتر نادیه بنی اسدی دکتر محمودرضا اشرفی دکتر مریم ملکی دکتر سیامک خوش نویس
نمایه‌های دکتر محبوبه حقیقی