دکتر محبوبه حقیقی
متخصص: مغز، اعصاب، آلزایمر، دردها
دکتر محبوبه حقیقی
تگ لاین: متخصص: مغز، اعصاب، آلزایمر، دردها
زمینه‌های کاری: تست حافظه، تشخیص و درمان ام اس، درمان سردرد های مزمن، درمان افسردگى، تشخیص و درمان بیماری پارکینسون، آلزایمر، تشخیص و درمان بیماری‌های ستون فقرات، نوار مغز، درمان اختلالات خواب، نوار عصب و عضله
⚫️ متخصص بیماریهای مغز و اعصاب از ایتالیا ⚫️ عضو انجمن مغز و اعصاب اروپا. ⚫️ دارای فلو در بیماریهای نورو دژنراتیو و آلزایمر. ⚫️ دارای ماستر سونو داپلر عروق مغزی از ایتالیا. ⚫️ عضو انجمن ام اس ایتالیا . ⚫️ پزشک انجمن آلزایمر ایران ازسال 1394 ⚫️ پزشک متخصص در بخش نورو ری هابیلیتیشن بیمارستان رفیده 1395. ⚫️ انجام تستهای شناختی حافظه در ارتباط با بیماران آلزایمر ⚫️ نوار مغز ⚫️ نوار عصب و عضله ⚫️ سونو داپلر عروق پارا آئورتیک
نشانی: تهران، انتهای شادمان، نبش آزادی، پلاک 409، ساختمان 110، طبقه همکف
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02166069755
پیوندها:
ساعت کاری دکتر محبوبه حقیقی
« هفته پیشین
هفته پسین »
کامنت شما
فرستادن پیام
در راستای مطلع شدن از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، کارنامه، هزینه ویزیت دکتر محبوبه حقیقی با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این صفحه، دسترسی به آدرس مطب، نشانی اینستاگرام، شماره تلفن مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس تلگرام، برنامه حضور پزشک و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر محبوبه حقیقی را دارید.
قبل از دیدار با تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر رایموند طرسیان دکتر مهتاب مستوفی زاده قلم فرسا دکتر رضا اوحدیان مقدم دکتر نازنین ملک دکتر خان آقا پناهی جلودارلو دکتر ناصر مجتبوی
دکتر محبوبه حقیقی در دیگر وب‌سایت‌ها