کاردرمانی رها( بانه)
آشنایی:
خدمات: درد شانه، اتیسم، دردهای زانو، دردهای عضلانی مزمن و مفاصل، آرتروز زانو، شکستگی مچ دست و انگشتان، نقص توجه و تمرکز، کاردرمانی در بیماری های:فلج مغزی، پارکینسون، دردهای ناشی از دیسک کمر و گردن، دردهای عضلانی حاد و مزمن، کاردرمانی ذهنی:توانبخش شناختی، خار پاشنه، دیسک های کمری و گردنی، ضربه مغزی، مهارت های پیش از دبستان سنجش های ورودی، ضایعات نخاعی، هیدروسفالی و میکرو سفالی
⚫️ ارگوتراپیست:مهران رسول پور
نشانی: آذربایجان غربی، بانه، سردشت، رو بروی دادگستری، نرسیده به بهداشت شماره یک
شماره تماس پذیرش: 04444327712
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام،
این نقشه، آدرس کاردرمانی رها( بانه) متخصص  در شهر بانه است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس کاردرمانی رها( بانه)
ساعت کاری کاردرمانی رها( بانه)
نوشتن کامنت شما
فرستادن دیدگاه
شما در این جا، توانایی آشنایی با رزومه و بیوگرافی پزشک، شماره تلفن مطب، پروفایل اینستاگرام، روزهای کاری دکتر، آدرس مطب، نوبت دهی اینترنتی، آدرس تلگرام و دیگر راه‌های تماس با کاردرمانی رها( بانه) را خواهید داشت.
به منظور آگاهی از نوبت گرفتن از، رزومه، ساعت کاری، هزینه ویزیت کاردرمانی رها( بانه) با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
پیش از دیدار با شماره نوشته‌شده، تماس بگیرید.
نمایه‌های کاردرمانی رها( بانه)
کاردرمانی رها( بانه) در سرچ دکتر کاردرمانی رها( بانه) در کلیک دکتر کاردرمانی رها( بانه) در دیجی دکتر