توانبخشی خازنی
گفتاردرمانی، کاردرمانی
توانبخشی خازنی
آشنایی کوتاه: گفتاردرمانی، کاردرمانی
زمینه‌های کاری: آمادگی جهت تست سنجش و انواع آزمون های هوش، آفازی، اختلالات رفتاری، اختلالات بلع، بیش فعالی، آمادگی ورود به پیش دبستانی ودبستان، کاردرمانی جسمی، کاردرمانی دست، مشکلات تلفظ، شکاف کام و لب، بازی درمانی، اتیسم، کم شنوایی، مشکلات توجه و تمرکز، کاردرمانی ذهنی، اختلالات صوت، مشکلات گفتار سکته مغزی و فلج مغزی
⚫️ مدیر کلینیک:مرضیه خازنی کارشناس کاردرمانی وکارشناس ارشد روانشناسی بالینی ⚫️ توانبخشی خازنی با بیش از یک دهه سابقه کاری با کادری مجرب و با سابقه در منطقه 18تهران آماده خدمت رسانی به مراجعین عزیز می‌باشد. ⚫️ ما بهترین، مجرب ترین و به نام ترین متخصـصان توانبخشی را در کـنار یکدیگر به صورت تیمی گرد هم آورده ایم تا با بررسی تخصصی مشکلات مــراجعان و ارایه خدمات توانبخشی در بالاترین سطح کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتایج را بدست بیاوریم.
آدرس: تهران، یافت آباد، میدان پژوتن، خیابان ابوالفضل بابایی، پلاک 201، طبقه سوم
شماره تلفن پذیرش: 02166822761
شماره تماس پذیرش: 09302232281
پیوندها: اینستاگرام، تلگرام، وب سایت،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی توانبخشی خازنی متخصص گفتاردرمانی، کاردرمانی در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی توانبخشی خازنی
ساعت کاری توانبخشی خازنی
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
ارسال دیدگاه
خواهش می‌شود پیش از مراجعه با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
در این صفحه، توانایی دیدن شماره تلفن مطب، پروفایل اینستاگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس مطب، روزهای کاری دکتر، آدرس کانال تلگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر و دیگر کانال‌های ارتباط با توانبخشی خازنی را خواهید داشت.
در راستای با خبر شدن از ساعت کاری، بیوگرافی، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از توانبخشی خازنی با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
دامنه‌های دیگر توانبخشی خازنی
توانبخشی خازنی در کلیک دکتر توانبخشی خازنی در پجشگی توانبخشی خازنی در سرچ دکتر
موتور جست‌وجوی دکتر ماهر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger