کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
آشنایی:
خدمات: مجهز به اتاق حسی، نوروفیدبک، نرم افزار تست CANTAB برای ارزیابی عملکردهای شناختی مختلف، کاردرمانی ارتوپدی دست، مجهز به نرم افزار شناختی Captain'sLog، کاردرمانی اختلالات پردازش و یکپارچگی حسی، کاردرمانی شناختی، مجهز به نرم افزار تست IVA2 برای ارزیابی توجه
مسئول کلینیک: دکتر محمد هدایت جو ⚫️ کارشناس ارشد کاردرمانی ⚫️ دکترای تخصصی علوم اعصاب شناختی گفتاردرمانگر: ⚫️ خانم زهرا سادات کریمی ⚫️ برای پذیرش و تشکیل پرونده قبل از مراجعه حضوری حتما تماس بگیرند.
نشانی: قم، خیابان کیوانفر، بین کوچه یک و سه، جنب بانک ملی، کلینیک کاردرمانی باران
شماره تلفن پذیرش: 02536618367
لینک‌ها:
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی باران متخصص  در شهر قم است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
« هفته پیشین
هفته پسین »
دریافت نوبت دیدار
کامنت شما
ثبت کامنت
پیش از مراجعه با شماره نوشته‌شده، تماس بگیرید.
در این برگه، دسترسی به اینستاگرام، روزهای کاری دکتر، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس مطب، نوبت دهی اینترنتی، کانال تلگرام، شماره تلفن مطب و دیگر راه‌های ارتباط با کاردرمانی و گفتاردرمانی باران را خواهید داشت.
برای مطلع شدن از ساعت کاری، نوبت گرفتن از، بیوگرافی، هزینه ویزیت کاردرمانی و گفتاردرمانی باران با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
دامنه‌های دیگر کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دیجی درمان کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در پجشگی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در آنلاین درمان
موتور جست‌وجوی دکتر ماهر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
آموزش تکنسین داروخانه اصفهان
Telegram Messenger