گفتاردرمانی و کاردرمانی ماهان
گفتاردرمانی و کاردرمانی ماهان
تگ لاین:
خدمات: اختلالات صوت، ضایعات دست )، درمان اختلالات ارتوپدیک و نورولوژیک ( پارکینسون، سندروم داون ‌، دستگاه TDCS، اختلال عدم توجه و تمرکز، اختلال گفتاری و جسمی سکته مغزی، اختلال تلفظ حروف، رفتار درمانی، کم شنوایی و کاشت حلزون، شکاف کام و لب، اختلال یادگیری، دیر صحبت کردن، لکنت زبان، توانبخشی بعد عمل جراحی، اختلال بلع
مدیر : محمد چاوشی ⚫️ فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران ⚫️ عضو انجمن گفتاردرمانی ، اتیسم و لکنت ایران ⚫️ بیش از یک دهه تجربه در زمینه گفتاردرمانی ⚫️ با کادر درمانی مجرب بیش از یک دهه فعالیت ⚫️-------------------------- رشد و شکوفایی کودکان شما ، تخصص ماست             " فرزندان خود را جهت آموزش و درمان به ما بسپارید ، تا شاهد پیشرفت چشمگیر آنها باشید "
آدرس: تهران، شهرک شریعتی (خانی آباد نو)، نبش کوچه واشقانی فراهانی، درمانگاه شبانه روزی فتح الله زاده، طبقه 4
شماره تلفن پذیرش: 09212949790
شماره تلفن پذیرش: 02155861228
پیوندها: اینستاگرام، کلینیک تخصصی توانبخشی ماهان،
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی ماهان متخصص  در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی ماهان
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی ماهان
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
دیدگاه شما
ارسال دیدگاه
خواهش می‌شود قبل از دیدار با شماره تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
در این پروفایل، توانایی آشنایی با نوبت‌دهی اینترنتی، کانال تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، پروفایل اینستاگرام، روزهای حضور دکتر، شماره تلفن مطب، آدرس مطب و دیگر راه‌های ارتباط با گفتاردرمانی و کاردرمانی ماهان را دارید.
برای با خبر شدن از هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از، کارنامه گفتاردرمانی و کاردرمانی ماهان با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
گفتاردرمانی و کاردرمانی ماهان در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی و کاردرمانی ماهان در کلیک دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی ماهان در دیجی دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی ماهان در دکتر نزدیک
موتور جست‌وجوی دکتر ماهر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger