دکتر محمدرضا جعفری
متخصص: کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی)
دکتر محمدرضا جعفری
آشنایی کوتاه: متخصص: کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی)
خدمات: جراحی و درمان مشکلات تومور ها و سرطان پروستات ( جراحی بدون برش )، بی اختیاری ادرار، واریکوسل، جراحی درمان و پیشگیری از سنگ های کلیه و مجاری ادراری، تزریق ژل برای قطر آلت تناسلی، افزایش طول آلت تناسلی، درمان پیشرفته لیزر و پلکسر زگیل و بیماریهای تناسلی و جنسی مردان و زنان، جراحی پروتز آلت برای بیماران اختلال نعوظ، جراحی و درمان مشکلات تکرر و بی اختیاری و اختلالات ادراری در بانوان و آقایان، درمان و جراحی بیماری ها و توده های بیضه، ناباروری مردان، جراحی درمان کجی و انحراف آلت تناسلی در آقایان
⚫️ دکتر محمدرضا جعفری از جراحان برتر کلیه و مجاری ادراری ایران و تهران که دارای دوره تکمیلی سکشوال و ترمیمی تناسلی از ژنو سوییس و همچنین عضو انجمن ارولوژی اروپا و کانادا می باشند. همچنین ایشان در زمینه جراحی های ناحیه تناسلی شامل: پروتز، افزایش طول و افزایش قطر دارای سابقه ی مکبی می باشد و در این زمینه از معدود متخصصین کشور و دارای سابقه جراحی های متعدد در این زمینه می باشد.
نشانی: تهران، نیاوران، سه راه مژده، خیابان مقدسی، نبش امیر احمدی زمانی، پلاک 2، طبقه اول، واحد 2
شماره تلفن پذیرش: 02188196449
شماره تلفن پذیرش: 02188196551
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس دکتر محمدرضا جعفری متخصص کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی) در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر محمدرضا جعفری
ساعت کاری دکتر محمدرضا جعفری
« هفته گذشته
هفته آینده »
دریافت نوبت دیدار
کامنت شما
ارسال کامنت
لطفا پیش از مراجعه با شماره تلفن نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
در این نمایه، توانایی آشنایی با روزهای کاری دکتر، نشانی اینستاگرام، کانال تلگرام، آدرس مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، شماره مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر و دیگر کانال‌های تماس با دکتر محمدرضا جعفری را خواهید داشت.
به منظور با خبر شدن از نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، بیوگرافی، ساعت کاری دکتر محمدرضا جعفری با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر رضا صمیمی دکتر حمید حافظی دکتر امیر رضی آبادی دکتر علی اکبر خسروی نژاد دکتر احمدرضا ملاصالحی دکتر فرشته سمیری
نمایه‌های دکتر محمدرضا جعفری
دکتر محمدرضا جعفری در کلیک دکتر دکتر محمدرضا جعفری در دکتر بیگ دکتر محمدرضا جعفری در دکتر نزدیک
موتور جست‌وجوی دکتر ماهر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger