- -
فوق لیسانس مشاوره مامایی
- -
تگ لاین: فوق لیسانس مشاوره مامایی
زمینه‌های کاری: تنگ کردن واژن، یائسگی زودرس، نازایی، عفونت‌های مقاوم به درمان، مراقبت های دوران بارداری، خونریزی های غیر طبیعی، اوریکولوتراپی با لیزر، مشاوره وآموزش ‌در خصوص بیماریهای مقاربتی ایدزهپاتیت سرطان ها وناباروری زوجین، مشاوره وآموزش بهداشت بلوغ ومسایل ومشکلات آن به نوجوانان ووالدین آن ها، وتنظیم خانواده، مشکلات جنسی، تنبلی تخمدان، فرکانس تراپی با لیزرهای کم تواندرمان تمام بیماری‌های زنان با لیزر اکوپانچر، سندروم قبل از قاعدگی، آندومتریوز، بهداشت ازدواح، آندومتریوز، مراقبت ها وغربالگری دوران بارداری، خونریزی های غیر طبیعی، مراقبت های دوران زایمان، یائسگی زودرس، درمان pcos، مشاوره وآموزش قبل وبعد ازدواج، فیبروم، آزمایش پاپ اسمیر، عفونت‌های مقاوم به درمان، انجام اقدامات اولیه در فوریت های مامایی، مشکلات باروری و جنسی در مردان، اوریکولوتراپی با لیزر، زایمان بدون درد، درمان خشکی واژن، مشکلات باروری و جنسی در مردان، درمان واژینیت ها با داروهای مجاز، مشاوره وراهنمایی در زمینه بهداشت شیردهی ومراقبتهای بعد از زایمان برای مادر وکودک، عفونت های لگنی و زخم دهانه رحم، تعیین جنسیت، سفید کردن واژن، زایمان طبیعی، جوانسازی واژن، مراقبت های دوران یائسگی، متد درمانی اوریکولوتراپی و فرکانس تراپی با لیزر کم توان، نازایی، مشاوره وآموزش در خصوص مسائل ومشکلات جنسی، مشکلات جنسی، آموزش ومشاوره بهداشت ومسایل ومشکلات دوران یائسگی
نشانی: زنجان، -
شبکه‌های اجتماعی:
ساعت کاری - -
درخواست نوبت دیدار
نوشتن کامنت شما
ارسال کامنت
برای آگاهی از نوبت گرفتن از، رزومه، ساعت کاری، هزینه ویزیت - - با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در این نمایه، دسترسی به روزهای حضور دکتر، نوبت دهی اینترنتی، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، شماره مطب، آدرس کانال تلگرام، نشانی اینستاگرام و دیگر راه‌های تماس با - - را دارید.
لطفا قبل از مراجعه حضوری با شماره تلفن نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
لیلا علیمحمدی
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر سوسن اساسی دکتر سیدوحید تربتی رجائی دکتر مستانه وثوق طهرانی دکتر سعید عتیقه چی دکتر ذبیح اله سیفی دکتر محمدرضا رضوانی