خوی
کارشناس مامایی
خوی
تگ لاین: کارشناس مامایی
خدمات: تنگی واژن بدون درد و خونریزی، گواهی بکارت، IUD گذاری، تغذیه جهت افزایش هوش جنین، سفید کردن واژن و زیر بغل، درمان خشکی واژن، برداشتن زگیل، زگیل تناسلی، زیبایی زنان، درمان بی اختیاری ادراری، بیماریهای زنان و مامایی، کنترل بارداری با کلاس های زایمان بدون درد و پس از زایمان، درمان انواع عفونت های زنان، از بین بردن عفونت های واژینال بدون دارو در 2 جلسه با پلاسماتراپی کاملا بدون درد و بدون عوارض و بدون بازگشت تا یکسال، طب سنتی و طب مکمل، تعیین جنسیت جنین، درمان واژینیسموس، درمان بی میلی جنسی
نشانی: آذربایجان غربی، خوی، -
لینک‌ها:
ساعت کاری خوی
کامنت شما
فرستادن کامنت
شما در این برگه، توانایی آشنایی با پروفایل اینستاگرام، شماره مطب، آدرس کانال تلگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، روزهای حضور دکتر، آدرس مطب، نوبت‌گیری اینترنتی و دیگر راه‌های تماس با خوی را دارید.
قبل از مراجعه حضوری با شماره تلفن نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
به منظور اطلاع از کارنامه، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، ساعت کاری خوی با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
مناطق
خوی (خیابان امام) خوی (امامزاده) خوی (تخته پل) خوی (محله قاضی) خوی (شهانق) خوی (مطهری) خوی (جمشید آباد) خوی (امام) خوی (کارگر)
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده