ناهید حسینی راد
کارشناس مامایی
ناهید حسینی راد
آشنایی: کارشناس مامایی
زمینه‌های کاری: تبخال تناسلی، زیبایی زنان، بیماریهای زنان و مامایی، مراقبت های قبل از بارداری، درمان انواع عفونت های زنان، آزمایش پاپ اسمیر، مشاوره ژنتیکی و فرزندآوری، زگیل تناسلی، درمان زودانزالی و افزایش میل جنسی آقایان و بانوان، سفید کردن واژن و زیر بغل، درمان بی میلی جنسی، گواهی بکارت، درمان واژینیسموس، تغذیه جهت افزایش هوش جنین، تعیین جنسیت جنین، تنگی واژن بدون درد و خونریزی، طب سنتی و طب مکمل، از بین بردن عفونت های واژینال بدون دارو در 2 جلسه با پلاسماتراپی کاملا بدون درد و بدون عوارض و بدون بازگشت تا یکسال
نشانی: آذربایجان غربی، خوی، خیابان امام، کوچه مدرس، ساختمان افتخاری، طبقه فوقانی آزمایشگاه سینا
شماره تماس پذیرش: 09309740242
لینک‌ها:
این نقشه، آدرس ناهید حسینی راد متخصص کارشناس مامایی در شهر خوی است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس ناهید حسینی راد
ساعت کاری ناهید حسینی راد
« هفته پیشین
هفته پسین »
دریافت نوبت دیدار
دیدگاه شما
ثبت دیدگاه
در این برگه، دسترسی به برنامه حضور پزشک، آدرس تلگرام، آدرس مطب، شماره مطب، اینستاگرام، نوبت دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی پزشک و دیگر راه‌های ارتباط با ناهید حسینی راد را خواهید داشت.
به منظور مطلع شدن از هزینه ویزیت، کارنامه، ساعت کاری، نوبت گرفتن از ناهید حسینی راد با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
پیش از مراجعه با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
ناهید حسینی راد در دیگر وب‌سایت‌ها
ناهید حسینی راد در آنلاین دکتر ناهید حسینی راد در خوب دکتر ناهید حسینی راد در کال دکتر