خوی (جمشید آباد)
کارشناس مامایی
خوی (جمشید آباد)
تگ لاین: کارشناس مامایی
زمینه‌های کاری: برداشتن زگیل، درمان واژینیسموس، بیماریهای زنان و مامایی، تنگی واژن بدون درد و خونریزی، از بین بردن عفونت های واژینال بدون دارو در 2 جلسه با پلاسماتراپی کاملا بدون درد و بدون عوارض و بدون بازگشت تا یکسال، زگیل تناسلی، IUD گذاری، درمان بی میلی جنسی، درمان زودانزالی و افزایش میل جنسی آقایان و بانوان، تعیین جنسیت جنین، تبخال تناسلی، گواهی بکارت، مشاوره ژنتیکی و فرزندآوری، درمان انواع عفونت های زنان، تغذیه جهت افزایش هوش جنین، مراقبت های قبل از بارداری، سفید کردن واژن و زیر بغل، درمان خشکی واژن
آدرس: آذربایجان غربی، خوی، -
لینک‌ها:
ساعت کاری خوی (جمشید آباد)
خواهش می‌شود پیش از مراجعه با شماره نوشته‌شده، تماس بگیرید.
برای آگاهی از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، رزومه، هزینه ویزیت خوی (جمشید آباد) با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این جا، دسترسی به آدرس مطب، آدرس کانال تلگرام، نوبت دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر، برنامه حضور پزشک، شماره مطب، پیج اینستاگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با خوی (جمشید آباد) را خواهید داشت.
دامنه‌های دیگر خوی (جمشید آباد)
خوی (جمشید آباد) در پجشگی خوی (جمشید آباد) در خوب دکتر خوی (جمشید آباد) در دکتر بلد
مطب‌ها و مرکزهای خوب
دکتر ماندانا لطفی یگانه