کاردرمانی رها ( مهاباد )
آشنایی کوتاه:
زمینه‌های کاری: نقص توجه و تمرکز، درد شانه، بیش فعالی، آرتروز زانو، دردهای زانو، خار پاشنه، ضربه مغزی، دیسک های کمری و گردنی، پارکینسون، سکته مغزی، دردهای عضلانی مزمن و مفاصل، دردهای ناشی از دیسک کمر و گردن، اختلالات یادگیری، کاردرمانی در بیماری های:فلج مغزی، دردهای عضلانی حاد و مزمن، شکستگی مچ دست و انگشتان، اتیسم، سیاتیک
⚫️ ارگوتراپیست:مهران رسول پور
آدرس: آذربایجان غربی، مهاباد، سردشت، رو بروی دادگستری، نرسیده به بهداشت شماره یک
شماره تماس پذیرش: 04444327712
پیوندها: اینستاگرام،
این نقشه، نشانی کاردرمانی رها ( مهاباد ) متخصص  در شهر مهاباد است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی کاردرمانی رها ( مهاباد )
ساعت کاری کاردرمانی رها ( مهاباد )
کامنت شما
ثبت کامنت
خواهش می‌شود قبل از مراجعه حضوری با شماره تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
شما در این نمایه، توانایی دیدن نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس تلگرام، روزهای کاری دکتر، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس مطب، شماره تلفن مطب، اینستاگرام و دیگر راه‌های ارتباط با کاردرمانی رها ( مهاباد ) را دارید.
به منظور با خبر شدن از ساعت کاری، نوبت گرفتن از، بیوگرافی، هزینه ویزیت کاردرمانی رها ( مهاباد ) با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
کاردرمانی رها ( مهاباد ) در دیگر وب‌سایت‌ها
کاردرمانی رها ( مهاباد ) در دکتر نزدیک کاردرمانی رها ( مهاباد ) در کلیک دکتر کاردرمانی رها ( مهاباد ) در پجشگی