دکتر امید احمدی
دکتر امید احمدی
تگ لاین: متخصص: ارتوپدی
زمینه‌های کاری:
دارای بورد تخصصی جراحی استخوان و مفاصل، ستون فقرات، شکستگی‌ها، اختلالات مادرزادی اندام‌‌ها، درمان کمر درد، پادرد، دردگردن و ستون فقرات، تزریق داخل مفاصل، جراحی‌های مختلف اندام‌ها
آدرس: تهران، میدان المپیک، بخش جنوب‌شرقی میدان، ساختمان پزشکان مهر، طبقه‌ی بالای رادیولوژی درفشان
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 02144133696
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 09371322274
شبکه‌های اجتماعی:
این نقشه، نشانی دکتر امید احمدی متخصص ارتوپدی در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر امید احمدی
ساعت کاری دکتر امید احمدی
درخواست نوبت دیدار
تجربه شما
فرستادن کامنت
در این پیج، دسترسی به تلگرام، نشانی اینستاگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، شماره مطب، برنامه حضور پزشک، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس مطب و دیگر راه‌های ارتباط با دکتر امید احمدی را خواهید داشت.
به منظور آگاهی از ساعت کاری، بیوگرافی، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت دکتر امید احمدی با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
پیش از مراجعه با شماره گفته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
کاردرمانی برنا کاردرمانی فرناز فرشچی گفتاردرمانی و کاردرمانی ماهان کلینیک توانبخشی مسیحا(چهارراه تلفنخانه) گفتاردرمانی و کاردرمانی چاوان گفتاردرمانی و کاردرمانی امید شرق( تهرانپارس )
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر جمیله صلواتی سونوگرافی و رادیولوژی گلبرگ دکتر کیکاوس حیدریان لاغری و رژیم درمانی تندیس دکتر آسیه خدامی دکتر سیدابوالفضل ناظمی